loading...
مجله زیبای کارسا,مدل لباس های جدید,اس ام اس های جالب و جدید,خلاقیت,آرایش و گریم,بیوگرافی,جدیدترین اخبار ها, خبر های تازه از بازیگران
CARSA بازدید : 292 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

اس ام اس

به سلامتی اونی که تیکه میندازه
تا بچه ها بخندن اما تا آخر کلاس باید دم در وایسه

اس ام اس به سلامتی رفیق جدید



سلامتی خودم….
که بهتر از همه بلد بودم بهش دروغ بگم.
ولی نگفتم.


اس ام اس به سلامتی رفیق جدید



سلامتی خودم…
که راحت می تونستم خیانت کنم..
ولی نکردم.


اس ام اس به سلامتی رفیق جدید



سلامتی خودم….
که تو بدترین شرایطش هم ترکش نکردم.


اس ام اس به سلامتی رفیق جدید



به سلامتی اونو یارش…………..
منو یادش.


اس ام اس به سلامتی رفیق جدید



سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون،
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند؟؟ ”


اس ام اس به سلامتی رفیق جدید

سلامتی اونایی که وقتی دونفری از خیابون رد میشن همیشه سمت چپ وایمیسن


اس ام اس به سلامتی رفیق جدید



به سلامتی تنهاییم
که هروقت بهش خیانت کردم
بازم اومد سراغم!!


اس ام اس به سلامتی رفیق جدید



به سلامتی اونایی که با هر چی بُر خوردن
آس موندن…


اس ام اس به سلامتی رفیق جدید



به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده

وگرنه توی تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
http://up.carsa.ir/up/carsa/WwW%D9%80CaRsA%D9%80iR%20_147440583.jpg


http://up.carsa.ir/up/carsa/WwW%D9%80CaRsA%D9%80iR%20%20_1827.jpg


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1088
  • کل نظرات : 243
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 686
  • بازدید سال : 39,920
  • بازدید کلی : 881,148
  • تبلیغات های محبوب